Thursday 11 July 2013

Pagi yang suram . . .

Assalamualaikum **tak jawab dosa kalau jawab nak cium**

Hari nie merupakan hari Jumaat , iaitu hari ketiga umat Islam berpuasa di bulan Ramadhan . Rutin aku seperti biasa " Bangun pagi , Sahur , Kemas dapur , Sembahyang , Mengaji , Bergolek golek then Tido balik " . i really don't know why i love to use word 'bergolek golek' so much today . Even dalam twitter ponn i tweet ada perkataan bergolek golek . Oookayy , stop ! I nak cerita pasal bende lain . Actually mesti korang tertanya tanyakan asal tajuk entry kali nie macam sedih sangat .

I DON'T KNOW LAA ... Actually today's morning should be my sweetiest memory in Ramadhan . WHY ? WHY ? WHY ? This is because pagi nie I dapat on the phone with lelaki yang paling I sayang until now . But , everything has changed . Dari mood I okay , enjoy while talking with him . It's turn to be a very sad , awkward and blank moments . Just because of ONE question !!!

Awak .. kenapa awak tanya saya macam tue ? Salah ke saya ?? I just wanna share my beloved one picture with others . Is it wrong ? Mungkin awak nampak macam saya rela melepaskan awak pergi . Nampak macam saya tak kisah ponn dengan awak . Sedangkan setiap kali saya online Facebook , mesti saya bukak awak punya profile dulu tau ? Saya akan tengok apa yang awak update , saya akan like semua status awak . Bila saya dah jemu stalk awak baru saya bukak notification , and buat bende lain . Awak jugak yang cakap kan ? awak taknak saya berharap sangat sangat dengan awak . Orang lain akan nampak macam saya okay tapi sebenarnya saya langsung tak okay .

SAYA MASIH SAYANGKAN AWAK !!!!!!!

Yess ! Saya masih sayangkan awak and saya masih belum berupaya nak melupakan awak . Because of what ? Because I LOVE YOU !!

Bagi awak ini perkara biasa . Tapi bagi saya ini perkara yang amat serius . Sebab saya dah serahkan hati dan perasaan saya 200 % dekat awak . And awak sangat kejam sebab awak langsung taknak kembalikan balik hati dan perasaan saya itu . Awak tau tak ? Saya rasa sakit sangat . Everytime saya teringat dekat awak , saya mesti nak menangis . Hati saya mesti rasa perit , sakit sangat sangat tau . FYI , setiap kali awak suruh saya call awak saya tak penah rasa berat hati ponn . Saya tak pernah rasa macam awak menyusahkan saya ponn . Even saya akan cuba cari topup if time tue saya takde kredit . Nampak tak betapa saya sayang awak ?

Sejujurnya awak .. Saya tak pernah sayangkan sesiapa pun macam saya sayangkan awak . And awak langsung tak pandai menilai rasa sayang itu . Awak sikitpun tak hargai rasa sayang saya kepada awak .

A W A K  K E J A M 

Memang tadi saya cakap saya pasrah . Saya rela . Saya yakin Allah dah tetapkan jodoh saya . Tapi semua tue dari mulut saya je kann ? Dalam hati saya , saya berharap sangat awak yang akan datang jumpa dengan ayah dan umi saya . Mitak izin dorang untuk ambil saya . Awak faham tak ? Ramai sangat . Dah terlalu ramai sangat yang tanyakan saya kenapa saya sayang awak . Dan saya langsung takde jawapan untuk semua soalan tue . Ramai jugak yang cakap saya layak untuk YANG LEBIH BAIK .

TAPI SAYA TAKNAK !! AWAK FAHAM TAK ??

Okayy .. Stop sampai sini saja . Saya dah tak mampu nak taip panjang panjang . Hati nie dah rasa sayu , and air mata dah start mainkan peranan dia . Thanks awak sebab sudi bahagiakan saya walaupon sekejap saje tadi .

T H A N K  F O R  E V E R Y T H I N G

No comments:

Post a Comment

yess ? (^_^)