Saturday 27 April 2013

. . . S U A R A . . .

Assalamualaikum ...  **tak jawab dosa kalau jawab sayang**

Hai awak ! Dah lama saya tak datang jenguk awak kan ? Tak datang bercerita dengan awak apa yang berlaku dalam hidup saya kan ? Sorry awak , i was just too busy with assignments , presentation and many more .. One more thing , saya selalu takde idea macam mana nak bercerita panjang dengan awak .. Kalau saya cerita pendek jee baik saya buat status jee .. it's easy right ?? So , jangan pikir yang bukan bukan tau ? i still love you ..  

Okayy .. Dengan tajuk entry kali nie mesti macam pelik kann ? Apa yang nak disampaikan sebenar nyee ? Actually sayang , almost one week dah saya nie TAKDE SUARA tau ? 

" Sebab ape ? "

Lakonan pra mess night hari tue laa .. Memang laa job I nie just a NARRATOR but kalau suara dah pulun time practise selama seminggu tue memang logik jugak laa takde suara sekarang nie kann ? = =''

But , it's okay . Suara I dah semakin beransur ansur pulih dah sekarang .. Tue ponn semangat I minum air suam laa .. Air limau nipis suam laa .. Macam macam lagi laa .. Right now , suara I dah ada but still macam jantan .. Biasa laa , proses pemulihan dia mengambil masa yang agak lama jugak kann ? It's just a small matter .. 

Agak aman jugak laa hidup classmate aku semua kann ? ye laa .. minah kerek yang suka bising bising dalam kelas dah hilang suara . Senyap sunyi je laa kelas tue kan ? It's just temporary dear . I will come back .

Kadang kadang macam geram jugak dengan budak 3 ekor tue . " Sape ? " . Sape lagi kalau bukan THREE STOOGES ( Muhammad , Miqdad and Mahmud ) .. Sepanjang aku takde suara nie bukan main lagi dorang menyakat aku .. Makin melampau pulak tue gurauan dorang .. Kadang kadang rasa macam nak bagi penyepak jee .. Bangang laa depa nie , mitak kaki ke ape depa nie ? Nak nak si Miqdad tue .. Tak padan dengan kecik .. Benci aku ! Keje depa nie tau nak usik aku , bahan aku sampai puas hati depa .. Siot laa !

P/S : Sabar itu separuh daripada iman .

2 comments:

yess ? (^_^)