Thursday 4 April 2013

. . . JIWA KOSONG . . .

Assalamualaikum .. * tak jawab dosa kalo jawab nak cium **

Hai good morning peeps ! =) jom kita mulakan hari ini dengan Al Fatihah and sedikit surah surah pendek . * * after beberapa minit ** Alhamdulillah .. tenang sikit hati ini apabila selesai melakukan semua tue ..




Actually, aku nie nak update apa ? entry nie untuk ape sebenarnya ? (^_^) aku ponn tak tau nak update apa .. pagi nie aku bangun tido seperti biase jee .. bangun pukul 7.30 pagi . gosok baju . gosok tudung . pegi mandi . siap siap . then jalan kaki pegi kuliah sebab ketinggalan bas . sampai je terus letak beg kat tempat duduk then pegi tag matric's card . then bukak laptop . bukak facebook . check noty . usha status status yang diupdate oleh orang yang batak like * opss ! maafkan saya ** . bukak twitter . tweet sikit sikit . then bukak blog . menaip entry sekarang .




Nampak tak betapa boring nyee aku punya kehidupan . actually bukan boring laa but still berjalan macam biasa . takde masalah ponn . tapi macam mana aku boleh kata JIWA AKU KOSONG ?? * i keep thinking ** . ntah laa aku nak cakap ponn tak tau laa . aku rase macam jiwa aku kosong gile . kenape ? kenape ? dan kenape ? ntahh .. aku sendiri takde jawapan untuk soalan itu .




Certain people akan cakap aku nie kekurangan makanan rohani . makanan jiwa . * orang alim alim laa selalu cakap macam tue ** . kadang kadang aku terpikir jugak . betoi ke apa dorang nie cakap ? aku nie KEKURANGAN makanan rohani ? ntah laa .. mungkin ....




Aku nak berubah . aku nak menjadi lebih baik . tapi slow slow in shaa Allah . doakan saya ye ?




gadis berjubah hitam . bertudung hijau . berwedges brown .


Untill meet then .. 

No comments:

Post a Comment

yess ? (^_^)