Friday 12 July 2013

What should I do ?

Assalamualaikum **tak jawab dosa kalau jawab nak cium**

Hati tetiba rasa nak update entry baru . Dengan hidung yang meleleh air hidungnya ** euww , bapak pengotor ko nie myra then muka yang teramat panas tak tau pasal apa , dengan gigihnya aku taip akuinsankeliru.blogspot.com then click new post . Nampak tak betapa semangatnya dia ? :)

Fyi , aku dah balik ke Terengganu malam nak start puasa lagi . Aku cuti sampai lepas raya . In shaa Allah , 25.08 atau 26.08 aku akan balik ke Nilai balik untuk membuat persiapan for intake junior . Kalau nak diikutkan agak lama jugak laa aku cuti kann ? Selama puasa nie kot . Aku penah terpikir untuk kerja . But i keep thinking what type of work should i do ? Kalau boleh aku taknak keje kedai makan . Dah tak larat laa nak keje kat tempat macam tue . Sekarang nie rasa nak keje kat kedai kedai sahaja .

Aku ada terpikir nak keje dekat kedai ayah . Ye laa , buat laa keje pape ponn . Mungkin pendedahan awal sebelom aku ambik alih kedai tue lagi 3 tahun ? ** hati langsung tak rela nak keje dengan ayah

I  N E E D  W O R K

Aku sebenarnya duk berfikir jugak . Actually aku rasa macam selesa jee kalau aku just duk dekat umah . Buat rutin harian . But ada SATU masalah . D U I T . Why aku besarkan pasal duit nie ? As you know , aku nie kuat berbelanja . And duit aku ponn dah habis dah . So , i think kalau aku keje mungkin aku boleh simpan duit so bila aku balik Nilai nanti aku boleh enjoy dengan sesuka hati . Nampak tak betapa jahat fikiran aku nie ? Bukan nak simpan duit tapi nak habiskan duit jee keje nyee .. Nak buat macam mana .

I T U L A H  S A Y A

So , sambil aku taip entry nie ponn aku masih berfikir tentang keje yang akan aku buat . Selamat berfikir .


No comments:

Post a Comment

yess ? (^_^)