Tuesday 30 July 2013

Sakit hati !

Assalamualaikum **tak jawab dosa kalau jawab nak cium**


Sorry sebab dah lama tak berceloteh dekat sini . Idea banyak tapi tak tau macam mana nak meluahkan . Tapi hari nie aku rasa aku punya sangat banyak idea untuk meluahkan sebab aku rasa teramatlah sakit hati .




Faham tak perasaan bila kita sayang seseorang , kita care pasal dia sampai kita abaikan diri kita sendiri tapi orang tue sikit pun tak hargai ? Bukan nak mengungkit tapi hati nie rasa amat sakit hati bila dia buat macam tue . Yes , saya sedar saya yang terhegeh hegeh dekat awak , sayang awak sangat sangat tapi tak boleh ke at least appreciate me !! Yess .. I want you to appreciate me . Not with the flowers , sweet words and so on but please show some respect to me . I think I have give you a lot of space . To let you enjoy your life without any disturbance from me but today I really disappointed with you . With the status that you have post in your Facebook make me feel like I'm just a little dog that too obsessed with the bones odor .




Saya tau hak berFacebook adalah hak awak tapi saya rasa tak perlu sampai nak lukakan hati saya sampai macam nie . Awak abaikan saya , enjoy hidup awak tanpa saya dah cukup melukakan hati saya okay ? Tak perlu menambahkan kesakitan hati saya . Saya sakit hati bukan sebab apa , tapi dulu saya caring dengan awak . Saya tanya apa masalah awak langsung awak taknak share dengan saya . Awak kata awak nak simpan sorang sorang taknak menyusahkan saya sebab tolong fikirkan masalah awak sedangkan saya dah cakap kalau awak cerita ponn saya tak kisah sebab niat hati saya sekadar untuk meringankan beban awak atau dengan kata kasarnya meringankan SAKIT OTAK awak tue . Yang saya pelik dengan saya awak taknak kongsi tapi dengan satu dunia awak tak kisah pulak . Awak boleh bagitau satu dunia pulak yang awak ada masalah , kes tak selesai semua tue ? What are you thinking actually ?





Sebenarnya saya yang bodoh sebab serahkan jiwa raga saya dekat awak , saya yang bodoh sebab sayang sangat sangat dekat awak , saya yang bodoh sebab jaga diri saya semata mata untuk awak , saya yang bodoh sebab percayakan awak , saya yang bodoh sebab jadikan awak tempat saya berkongsi masalah , saya yang bodoh sebab jadikan awak tempat saya berkongsi berita gembira . pendek kata SAYA YANG BODOH !!





Saya sedar saya takkan dapat memiliki awak . Fyi , hati dan perasaan saya dah tiada . semuanya kosong , semuanya saya serahkan dekat awak . saya tak kisah kalau sepuluh orang yang datang mengatakan dorang boleh sayangkan saya lebih dari saya sayang awak tapi saya akan tetap sayang awak . sebab saya tahu mungkin Tuhan masih nak duga saya . saya terima semua dugaan ini dengan senang hati , dengan hati yang terbuka . Siapalah saya nak dibandingkan dengan kuasaNya ?? apa apa ponn saya harap awak bahagia dengan hidup awak sekarang . Saya harap awak jumpa dengan orang yang awak sayang dan saya harap dia akan sayangkan awak jugak dengan sepenuh hati dia . jangan risau , saya akan masih bertahan untuk tidak mengganggu hidup awak .




Carilah saya bila awak rasa awak memerlukan teman untuk bergaduh , carilah saya bila awak rasa awak memerlukan tempat untuk melepaskan marah , carilah saya bila awak memerlukan tempat untuk mengadu . I will always be there for you . just for you .




NOTE : As long as I'm alive , my love towards you will never gone

No comments:

Post a Comment

yess ? (^_^)