Wednesday 19 February 2014

terima kasih

Assalamualaikum *tak jawab dosa kalau jawab nak cium*


Dah lama tak jenguk belog kesayangan nie *tiup tiup habuk*  memang banyak peristiwa yang berlaku tapi tidak mempunyai masa untuk menulis . sory sayang sebab iolls dah abaikan uolls . tak terlintas nak dera zahir dan batin uolls sampai macam tue .


Motif menulis hari nie ?? *tarik nafas dalam dalam*


I MISS HIM AND IT’S HURT


Yupp ! memang tue motif menulis hari nie . tertanya tanya kenapa ? let me explain why . well , aku dah tinggalkan bumi Kedah almost one and half day . tapi tau tak ? aku tinggalkan bumi Kedah sekali dengan hati dan perasaan aku . bukan aku nak merintih tapi aku just nak share dengan belog aku *nama pon belog aku , sukati aku laa nak share apepun* pelik tak nape aku kata macam tue ? yelaa , sepatutnya aku happy sebab hajat nak tengok muka Zul , nak menyembang ngan dia , nak bergurau dia dah tercapai . memang aku akui yang aku bahagia sangat sangat sepanjang aku berada dekat sana . bersama dia . tapi bila aku balik , kenangan itu semua amat menyakitkan aku . sakit yang teramat sangat sampai diri aku tak mampu nak menitiskan airmata .



PENGAKUAN YANG JUJUR TAPI SAKIT UNTUK DITERIMA


Dia telah buat pengakuan , pengakuan yang akhirnya dapat menoktahkan angan angan aku . pengakuan yang menyakitkan aku tapi aku tetap buat muka gembira seolah olah aku langsung tak terkesan dengan apa yang berlaku . pengakuan yang buat aku menangis dalam ketawa . pengakuan yang buat aku sedar siapa aku . pengakuan yang buat aku kembali ke dunia realiti . pengakuan yang buat aku kembali menjadi diri aku .



17 Februari 2014 . terima kasih dengan tarikh ini . tarikh keramat . tarikh yang telah membunuh aku . jasad akan sentiasa wujud di depan mata semua orang tapi roh telah pergi meninggalkan diri ini . terima kasih dunia . terima kasih kawan . terima kasih sahabat . terima kasih sangat sangat .


Menangis ?? perlukah aku menangis ? *lap airmata*


*tarik nafas* *hembus nafas* *tarik nafas* *hembus nafas*

Aku akan kuat . aku kuat untuk hadapi semua ini . aku kuat untuk teruskan hidup aku . kuat untuk jadi diri aku . kuat untuk lihat dia bahagia .


“ 5 TAHUN LAGI PUN KALAU DIA BOLEH TERIMA *** , IN SHAA ALLAH *** AKAN TERIMA DIA . WALAUPUN DIA TAK CONTACT , DI SELALU ADA DI KEPALA *** “



Aku dah tak mampu nak teruskan . noktah . titik .

No comments:

Post a Comment

yess ? (^_^)