Wednesday 27 March 2013

YANG TELAH PERGI ...

Assalamualaikum .. tak jawab dosa kalo jawab nak cium * ayat geli nak mamposs **


Morning everyone ! di pagi yang hening ini * hening laa sangat kann ? ** aku tergerak hati nak buat satu entry about myself . About what has happen to my life last night . About something that has change myself completely .


. . . APA YANG TELAH BERLAKU ? . . .



Actually semalam berlaku satu perkara yang buat aku rasa lost . sampai aku rase aku hilang confident diri aku . aku rasa kerdil sangat sangat . aku rase macam aku dah tak mampu nak berhadapan dengan orang lain seperti aku biase lakukan . Benda macam nie memang akan berlaku dalam hidup seseorang ke ?

Aku tak tau macam mana nak start bercerita pasal mende nie . apa yang aku bole sampaikan aku rase lost . aku dah tak jumpa diri aku sekarang . aku tak tau mana hilangnya diri aku tue . aku malu nak berhadapan ngan budak bilik aku except Tira . sebab apa aku bole berhadapan ngan dia ? sebab dia tak tau apa yang berlaku dekat aku semalam . so. bile aku ngan dia aku bole menyembang seperti biasa . tanpa rase malu or anything else . aku rase sedih sangat sangat . rase down gile nak mampos ! sampai aku tak tau macam mana nak kembalikan keyakinan aku tue .

Aku rase sangat rendah diri bile berhadapan dengan DIA . aku sedih sebab sebelum nie aku tak ingat dekat DIA . aku tak bersyukr ngan DIA . sedangkan DIA amat sayangkan hamba hamba-NYA . langsung tak pernah lupakan hamba hamba-NYA . mungkin DIA telah turunkan musibah nie untuk sedarkan diri aku .

Aku cuba jadi positif . I'll try my very best to find myself . really really myself . I'll try to build up my confident again . In shaa Allah .  =)


*** masih cuba tersenyum walaupun dalam hati menangis ***




'' HIDUP INI UMPAMA RODA . KADANG KADANG KITA BERADA DI ATAS KADANG KADANG KITA BERADA DI BAWAH . JANGAN PERNH KITA LUPAKAN ALLAH S.W.T DENGAN APA JUA KESENANGAN ATAU MUSIBAH YANG DATANG . INGATLAH .. SETIAP PERKARA YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAHNYA . ''

jumpa ngan next entry okayy ? (^_^)

No comments:

Post a Comment

yess ? (^_^)